Dutchie in de VS

Ondertussen heb ik al minstens zeven verschillende versies van mijn naam gehoord, honderd vragen over Nederland gehad en de bijnaam "Dutchie" heb gekregen, zijn er nog maar 83 dagen over. Sommigen vragen me waarom ik dit eigenlijk aftel. Ten eerste, ik krijg vaak de grote vraag: "Hoeveel dagen nog?!" Dus dan maar meteen zelf aftellen. Ten tweede, is het ook wel fijn om weer te denken hoe het straks in Nederland zou zijn.

Turnen is nu al een paar weken afgelopen, dus na school is er geen sport. Morgen zijn de inschrijvingen voor spring sports, yeey golfen! Dat is mijn sport voor de laatste twee maanden van school. Verder staan er nog veel concert choir concerten gepland, een triple naar het musical dining theater Chanhassen, prom, graduation day en de dag dat papa en Patricia komen!

Ik ga samen met Mattea, Anna en Eli naar prom. Dus nee, geen echte prom date die je op TV zou zien (ik blijf toch de foreigner) maar wel heel leuk!

Afgelopen weekend was het erg druk. Ik hielp mee met de kunstschaats ijsshow waar mijn jongste gastzusje Jenna aan mee deed. Er waren vier shows waarin ik samen met haar en Erika het familie nummer schaatste (met vallen en opstaan!). Verder maakte ik een deel van de decoratie, tien uur schilderen! Het thema was circus en het was ontzettend leuk om mee te helpen! Er kwam ook een professioneel koppel van 10 (meisje) en 17 (jongen) en dat was ontzettend gaaf! Na de eerste show op vrijdag ben ik nog naar de film geweest met drie vrienden, wat eigenlijk één van de leukste dagen in Amerika was voor mij. Het klinkt heel normaal, even naar de film gaan... Maar er zijn maar een paar mensen waar ik echt mee afspreek. Om dan mee gevraagd te worden door een groepje is ontzettend leuk!

En dan nog spring break... Die begint hier 18 maart en duurt 1 week! Waar we heen gaan? VIRGINIA! Deze staat is aardig ver weg, twee dagen met de auto! We verblijven in een resort met indoor waterpark en andere dingen zoals een golfbaan (hehehe). We gaan ook een paar dagen naar Washington DC, de hoofdstad van de VS. Dan moet ik natuurlijk wel even langs het Witte Huis!

Het voelt nu wel even alsof ik in twee landen leef. Ik ben gewoon in Amerika, maar moet ondertussen dingen voor mijn opleiding regelen (ja ja, ik ben aangenomen bij de Hogere hotelschool Maastricht), werk plannen, en afspreken met mijn Nederlandse vrienden! Voordat dit allemaal echt in gaat, blijf ik nog even hier!

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Siepie Peelen

Mooi dat je zo veel leuke dingen doet,geniet er no maar even van.Ale je weer terug bent zul het best nog wel eens missen.Maar ook naar Maastricht ,is is weer een mooie uitdaging.We zien gauw een keer als je weer in Nederland terug bent.we genieten van jou berichtjes.heel veel liefs van ons ????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active