Eigenlijk wil ik nog helemaal niet weg...

Hee hoi!

Het was weer een drukke periode… dus laten we maar snel beginnen!

23 mei april was de grote dag, prom!! Een dag waar ik al suuuuuper lang naar uit keek. Gala in Amerika is namelijk heel anders dan in Nederland. Ik moest ’s Ochtens om 8:00 uur bij de kapper zij. (30 minuten rijden…) om mijn haar te doen. Daarna ging ik weer naar huis om mijn make-up te doen en mijn jurk aan te trekken. We moesten om 12:00 uur in het park zijn om een grote groepsfoto met alle seniors te maken! Ik nam daar ontzettend veel foto’s met vrienden en vriendinnen, die jullie misschien al wel op Facebook hebben gezien. ;)

Na het park ging ik met Anna, Mattea en Eli naar de golfbaan omdat Anna, Eli en ik allemaal golfen. We wilden natuurlijk wel even wat foto’s maken in onze outfits met onze golfclubs! Daarna gingen we naar Mankato, de grotere stad, om foto’s te maken en natuurlijk iets te eten. De tijd vloog zo om, en voordat we het wisten moesten we alweer terug naar New Ulm. We hebben nog een aantal foto’s voor de school gemaakt, en zijn daarna de school ingelopen voor de Grand March. We moesten allemaal in de kantine verzamelen en werden samen met onze escort in de rij gezet. Deze rij liep vervolgens naar de gym zaal waar alles was versierd volgens ons thema: Arabian Nights. Als je aan de beurt was werd je naam geroepen en moest je op het podium staan. Eigenlijk wel een beetje spannend, want ik zie mezelf al onderuit gaan op die hakken… Gelukkig ben ik heel gebleven, haha. Daarna loop je een soort parcours waar je op sommige plekken stil moet staan zodat het publiek foto’s kan maken.

Na de Grand March maakten we nog wat foto’s met familie en vrienden, en toen begon de dance! Met volop muziek, glitter tattoos en glow sticks dansten we door de zaal heen. Om 23:30 uur gingen we vervolgens naar de afterparty. En ja… Dit duurde tot maar liefst 4:00 s ’nachts. We gingen schaatsen, hebben spelletjes gespeeld en ik heb eindelijk geleerd hoe je blackjack speelt (was dat nou zo moelijk Lotte). Een geslaagde dag + nacht dus!

6 Mei ging ik met mijn gastmoeder en jongste zusje Jenna naar de stad Pella in de staat Iowa. Dit is namelijk een Nederlandse stad en er was een Tulip Festival! Onze vriendin Kelly uit Iowa kwam ook mee! Er was een Nederlandse bakker met super veel lekkere dingen, ik heb EINDELIJK weer een kroket gegeten, we bekeken de parade en ondertussen vroegen mijn Nederlandse vriendinnen waar ik uit hing, omdat de foto’s van mijn snapchat zo op Nederland leken.

De dag erna was ons laatste concert choir concert: Pop’s concert. We zongen een 50’s medley, de Pitch Perfect Bella’s finals, I am your child, en Rayn en ik hadden een duet genaamd Remember Me. Dit is ook op mijn Facebook te vinden!

11 Mei was mijn laatste schooldag, en na school speelden we spelletjes in de gymzaal voor golf omdat de baan voor ons gesloten was. Ook mochten we stemmen voor onze team captains. Tot mijn grote verbazing (serieus ik wist niet eens dat het kon) ben ik samen met Narya team captain geworden! Mijn coach zei dat ik de eerste foreign exchange student captain ben, en daar mocht ik toch wel even trots op zijn.

12 Mei hadden we een Senior Breakfast. We ontbeten met alle seniors, bekeken een slideshow met al onze foto’s en we gingen graduation oefenen. De dag erna was dan de grote dag. Graduation op vrijdag de 13e (heel positief). Er was een grote ceremonie waarin we allemaal naar binnen liepen en plaats namen op onze stoelen, MET NAAMPLAATJE! We zongen the National Anthem met concert choir en band, en daarnaast ook Thankful en You are the New Day. Er waren verschillende speeches, en uiteindelijk werden onze namen genoemd om onze diploma op te halen. En toen… gooiden we allemaal onze caps in de lucht! We made it! Na graduation werden er weer heel wat foto’s gemaakt, daarna gingen we naar een restaurant met een aantal vrienden.

Afgelopen weekend waren de graduation parties op volle toeren, Karen en ik zijn er naar ongeveer 18 in totaal geweest… Ja das een hoop. Het was ontzettend leuk! Mijn eigen graduation party is volgend weekend, en ik kan niet wachten! Waar ik nog meer naar uit kijk? Mijn vader en stiefmoeder Patricia komen in maar liefst drie dagen!! Het is ontzettend leuk om hen weer te zien maar het geeft wel een dubbel gevoel. Eigenlijk wil ik nog helemaal niet weg….

Liefs,

Lotte

Siepie Peelen

Snap dat je het moeilijk vind om al je vrienden dat te verlaten.maar hier wachten ze ook op jou.we zijn blij je weer te zien.tot snel

Tinkie

Super leuk om allemaal weer te lezen belle!! Geniet er nog even van daar!! Tot heel gauw! Xxxx!! Tinkie!!