Hallo Nederland!

Hallo allemaal!

Ondertussen ben ik alweer anderhalve week in Nederland en schrijf ik nu mijn laatste blog bericht. Voordat ik Amerika verliet zijn mijn vader en stiefmoeder Patricia nog 10 dagen bij mij geweest! Het was ontzettend leuk om hen te laten zien waar ik heb gewoond en waar ik zelf ook heen ben geweest! We zijn onder anderen naar mijn school geweest, de Mall of America, Minneopa State Park, we hebben golf gespeeld en nog veel meer leuke dingen gedaan. Daarnaast hield ik ook mijn graduation party. We hadden grote kartonnen borden met foto’s van mij met vrienden in Amerika gemaakt. Ook lagen er fotoboeken vanuit Nederland zodat vrienden uit Amerika ook iedereen uit Nederland kon zien. Mijn gastmoeder had super lekkere cupcakes en fruitmixen gemaakt, en er stond ook nog Nederlands snoep.

De laatste paar dagen die ik nog over had heb ik doorgebracht met vrienden en mijn gastgezin. Iedereen bleef maar zeggen hoeveel ze me zouden missen, maar zelf besefte ik helemaal niet dat ik weg ging. De volgende morgen moest ik dan toch echt naar het vliegveld. Twee vriendinnen kwamen nog gedag zeggen voordat ik weg ging. De avond ervoor waren Taylor en Jon blijven eten als afscheid, dat betekende heel veel voor mij! Mijn kamer was helemaal leeg, dozen waren opgestuurd en de koffers zaten dicht. Mijn gastgezin en ik reden naar het vliegveld in Minneapolis, waar mijn vader, Patricia en één van mijn beste vriendinnen uit Amerika (Anna) op mij wachtten. Toen ik in de vertrekhal stond, rolden de tranen toch wel snel langs mijn wangen… Ik kon me niet voorstellen dat ik echt weg ging, Minnesota was nu ook mijn thuis geworden. Hoe meer tijd er voorbij ging, hoe beter ik me voelde. Stiekem vond ik het ook wel leuk om al mijn familie en vrienden in Nederland weer te zien. Na een lange vlucht en een speurtocht naar mijn golftas kwam ik de aankomsthal binnen op Schiphol, en hing er al een groot spandoek uit met: “Welcome back Dutchie”. Het was zo leuk om iedereen weer te zien!

Ik reed terug naar huis met mijn moeder, broertje en zusje. Toen ik de tuin binnen kwam was alles versierd, en was ik nog meer verbaasd dan eerst. Zag ik nou Dorinke op het terras staan? En Roos, en Lotte? Die waren dus ook naar mijn huis gekomen als verassing! Ook waren er een aantal andere vrienden en familie, super leuk!

Ik praat nog bijna iedere dag met mijn gastmoeder. De eerste paar dagen vond ik het nog erg moeilijk om weer terug te zijn in Nederland, maar nu ik er weer aan gewend ben heb ik ontzettend veel plezier!

Bedankt voor het volgen van mijn Amerika avontuur, an adventure I’ll never forget!

Liefs,

Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active