Ik ben geaccepteerd!

Hey iedereen!

Dit is eigenlijk mijn eerste echte verhaal, en ik weet nog niet zo goed wat ik moet schrijven... Dus ik zal bij het begin beginnen!

Ongeveer anderhalf jaar geleden bedacht ik me om mee te doen aan een High School programma. Mijn nicht had dit ook gedaan, en stiekem leek dit me toch wel erg leuk. Dus na veel nadenken ,en het toch een beetje als een droom laten, ging ik begin dit schooljaar naar een soort presentatie van de organisatie Travel Active. Daar werd mij alles over het programma verteld, en als ik mee wilde doen kon ik me daar of via internet inschrijven. Na nog even nadenken heb ik dit uiteindelijk via internet gedaan. Hierna volgde een interview! Bij een speciale bijeenkomst moest je een Engelse luistertoets en leestoets maken. Daarna werd je geĂŻnterviewd door een oude exchange student.

Dit was nog niet alles. In de tussentijd moest je een heel pakket samenstelling. Dit pakket bevat allemaal informatie over jou. Niet alleen waar je woont, maar ook je hobby’s, school papieren etc. Dit helemaal af hebben, was niet zo snel klaar. Uiteindelijk (na heel wat ingevuld te hebben…) kon ik dan eindelijk alles opsturen naar Travel Active! Hier hebben ze al mijn informatie gecontroleerd, zodat mijn pakket door kon naar check twee zodra ik een aantal aanpassingen had gedaan.

En toen? Toen heb ik te horen gekregen dat alles opgestuurd was naar Amerika, en nog geen paar uur later stond ik al op de Ayusa exchange student website! Hier staan alle internationale studenten die meedoen aan het high school programma in Amerika. Een gastgezin kan jou via deze website dus uitkiezen, spannend!

Vandaag kreeg ik dan de officiële mail binnen, ik ben… GEACCEPTEERD!

En hoe blij ik wel niet was. Nu begint het allemaal pas echt. Amerika komt steeds dichterbij en ik hoop er zoveel leuke dingen mee te maken!

Ik ben vooral heel erg dankbaar aan de andere meiden. We hebben een groep what’s app, waarin een heleboel meiden zitten die ook met Travel Active naar Amerika gaan. Velen hebben al een gastgezin, en bijna iedereen is al geaccepteerd. Ze zijn ontzettend lief, helpen je met alles en zoals in veel leuke groeps apps… Er wordt heel erg veel in gepraat, haha!

Liefs,

Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active