Minnesota here I come!

Hoi hoi!

Hier is dan eindelijk het moment waar ik op heb gewacht, mijn plaatsing!

Vanochtend werd ik een paar keer gebeld door de meiden uit onze Amerika groep what’s app, nadat ik eindelijk op mijn mobiel kon kijken (ik was bezig met een herkansing), bleek het dus dat ik van de site af was gehaald. Ik wist niet hoe blij ik moest zijn, want als je van de site af bent betekent dat dus dat je geplaatst bent.

En toen ik thuis kwam, werd ik gebeld door Travel Active met het geweldige nieuws. Want tja, waar kom ik nu eigenlijk terecht?

Minnesota!

That’s right. De staat die in het noorden enorm koud kan zijn. Mijn gastgezin woont in Courtland, wat in het zuiden van Minnesota ligt. Daar zijn de temperaturen ongeveer hetzelfde als in Nederland, maar de winters zijn kouder.

Ik heb een gast moeder, vader en twee zusjes van 11 en 13. Ze hebben in een brief verteld wat ze allemaal doen en dat ze ontzettend graag contact met mij willen, dus heb ik gelijk een mailtje gestuurd. Nu nog even afwachten op antwoord!

Dan mijn school… Deze ligt in New Ulm (12 km verderop) en heet New Ulm High School. Ze doen erg veel aan muziek en kunst, en hebben zelfs een eigen musical club. Daar vermaak ik me zeker wel!

De startdatum is nog niet helemaal bekend, maar zodra ik dit weet laat ik dit natuurlijk ook even weten. Ik heb er ontzettend veel zin in en kan niet wachten om er echt heen te gaan.

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Maud

Super leuk Lotte! :)

Floor

YEAAAAAHHHH!!!!! Zooo leuk!!

Mika

Woehoeeee! Super leuk

Romeo??

Facking vet!
Zo jaloers....

Noëlle

lotje ik ben zoooo blij voor je! Het huis is zooo groot he en t gezin ziet er lief uit! Ik ga je zoooo erg missen maar vind al deze nieuwtjes zo leuk om te lezen.
Dikke kus van mij :)

Wietske

Super vet Lotte!

Esmée

Echt zoo gaaf lotte!! :D

Evelien

Aaah echt super leuk lott!

Siepie peelen

Geweldig dat je nu weet waar je heen gaat,klinkt goed.gefeliciteerd xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active