America the beautiful

Hee iedereen!

Zoals de meesten wel weten zit ik nu in Amerika. Hoe dat voelt? Heel erg apart. De meeste mensen zouden denken dat het grote Amerika met alle technologie voorloopt, dat is dus niet zo. Wat me al meteen opviel is dat Nederland veel moderner is en voorloopt op heel veel dingen!

Iets anders wat mij op viel is dat bijna alle huizen van hout gemaakt zijn, en IEDEREEN hier heeft airco. Buiten al deze dingen zijn Amerikanen ontzettend aardig! Ik heb nog niemand van mijn leeftijd ontmoet, maar zodra school begint (laatste week van augustus) zal dat wel komen!

Ohja, zo'n Amerikaanse koelkast? Dat is ook iets wat iedereen heeft of course.

We hebben nog niet veel gedaan, doordat ik telkens ontzettend moe ben. Op mijn heenreis had ik een tussenstop in Chicago, waar drie uur vertraging was. Dus heb ik daar zes uur lang gewacht op mijn vlucht... Wat ik al wel heb gezien is Target, een mega Hema, Kruidvat, IKEA en supermarkt door elkaar (beste uitleg ooit). Ze hebben in ieder geval super veel. Via een Amerikaanse marktplaats koop ik meubels voor in mijn kamer, zodat ik het kan inrichten zoals ik zelf wil!

Vandaag hebben we zes uur in de auto gezeten om in de staat Wisconsin te komen, waar de broer van mijn gastmoeder woont. Echt, ik snap niet hoe mensen het zo lang in de auto vol houden... In ieder geval, we slapen voor één nachtje bij mijn gastmoeder's broer, en dan gaan we door naar Wisconsin Dells voor vakantie. Dit is een mega groot waterpark!

Buiten de leuke dingen vind ik het wel erg moeilijk. Ik mis Nederland ontzettend, en dan vooral mijn vrienden en ouders. Het is niet niks, zeven uur tijd verschil. Ondanks dit ga ik er gewoon wat leuks van maken, want er zullen altijd tegenslagen zijn!

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Sophie

Heel veel plezier op vakantie en succes dit jaar! X

Tamara

Hey meisje,
Wat een leuk eerste verhaal. Ik ken jhr gevoel precies dat weet je. Maar meid dat komt goed je raakt zo gewend en als je hey Bart je zijn hebt vliegen die maanden om.
In iniedergeval heel veel plezier en succes je kan het!!

Xx tammie

Siepie v.d werff

Fijn te horen dat het goed gaat,en ik weet zeker dat je er wat van zult maken.Als de school begint zul je vast veel vrienden maken.liefs en een dikke knuffel xxxx ????????????????????

Lootje

6 uur in de auto dat is wel lang :0. Veel plezier x

mama

You can do it !!! Moe van de reis dat kan ik mij helemaal voorstellen ,
Een hele week zou ik nodig hebben om weer bij te komen ????.
Morgen lekker relaxen en vakantie vieren, dat heb je dik verdiend lieverd ! Even nog niet verder denken , elke dag is weer een nieuwe dag.
Hele dikke kus en knuffel van ons hier en van mama de aller dikste X

Marloes teunissen

Lieve lot,

Super leuk om te lezen wat je allemaal ziet en meemaakt.
Wat een afstanden daar.. ???? en de target zou ik ook wel Willen zien, shoppen shoppen ????
Geniet van de vakantie Belle. Je bent een to

Marloes teunissen

Ow was nog niet klaar haha
Maar wilde schrijven.... Je bent een topper!! Have fun lieffie!

Dikke knuffel en Xxx Tinkie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active