Vakantie vieren en vakken kiezen

Heee

Gisteren zijn we terug gekomen van een super leuke vakantie! We waren vijf dagen in Wisconsin Dells, ze noemen dit "de staat van de waterparken". We verbleven in het Mt. Olympics resort waar we toegang hadden tot drie waterparken (twee buiten en één binnen) en het attractiepark. Het was ontzettend warm, dus we waren voornamelijk in de waterparken! Bijna alle glijbanen hadden een super lange wachtrij waardoor we liever in de golfslagbaden waren. Één golfslagbad bestond uit één golf... Van 9 feet! Dat is ongeveer net zo hoog als een plafond in huis.

Buiten de waterparken zijn we ook naar een overdekt park geweest met een survival rope course en een jumping world met verschillende trampoline onderdelen. Verder zijn we nog in een legervoertuig tour geweest, deze kon op het land en in het water.

Na Wisconsin Dells zijn we naar het lake house van mijn gastouders gereden. Ze hebben daar ook een boot en een tube. Dit is een rond opblaasbaar ding (lekker duidelijk) die je achter de boot aan trekt. Het is een watersport en super leuk! Je moet wel echt goed opletten want als je niet kijkt welke kant de golven op gaan, val je er vanaf...


We zijn drie dagen bij het lake house geweest, en nu weer thuis! Vandaag ging ik voor de eerste keer facetimen met mijn vader en moeder. Het voelde echt fijn om ze te zien, en het gaf me een goed gevoel dat zij er ook blij uitzagen!

Verder heb ik vandaag ook mijn vakken gekozen voor het eerste en het tweede semester:

Economics
Algebra
Creative English (het schrijven van verhalen)
American history
Concert choir (hogere groep dan het normale koor)
Interior design
Beginning arts

Digital arts
Een business class


Als sporten kies is Cheerleaden, gymnastics en golf. School begint 24 augustus en ik heb er super veel zin in!

Liefs,
Lotte

Reacties

Reacties

Sophie

Super leuk! Nog heel veel plezier Lotte!

Liefs soph!

Marloes

Gaaf om te lezen lot! Klinkt echt super!! ????
Ik kijk uit naar je volgende verhaal.

Dikke kus Tinkie! Xxx

Noëlle

Niet alleen je ouders zagen er gelukkig uit, jij ook poepie! Heel veel plezier nog, en onthou dit goed: bij de target kan je die discobal en vloerkleed voor ik je kluisje kopen he????????

mama

Gelukkig heb je de mega golfen en de spannende rit op the tube overleeft !ha ha ha Lol en spanning tegelijk...heerlijk meis !
Nu lekker weer thuis en nog even wachten en dan is je kamer ook gezellig met weer wat eigen spulletjes van thuis. En je vakken pakket is ook een mooie uitdaging. Leuke vakken ! Gister heerlijk je koppie gezien en je stem gehoord ????. Je straalde ?????.
Maak er nog n leuke tijd van voordat je n andere wereld in gaat schat...Highschool !
Dikke kus en mega knuffels lieffie ..HVJ ????????????

mama

Die ??? Moeten uitroeptekens zijn hoor...hi hi hi..ging denk ik mis met tikken ????

Siepie v.d werff

Super dat je het zo naar je zin hebt.Ook je vakken pakket ziet beweging uit.Ik weet zeker dat het je lukt .Geniet van alles je kunt het lief en groetjes xxxx????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active