Kamer schilderen en Mall of America

Zondag was het dan zo ver, mijn kamer werd geschilderd!

Zaterdag hadden we mijn bureau al opgehaald, en een aantal dingetjes bij IKEA gekocht. Nu was het dan zo ver, alles mocht mijn kamer in.

Ik heb expres maar twee wanden geschilderd, zodat niet mijn hele kamer donker is. Door de witte wanden lijkt mijn kamer een stuk lichter dan als ik alles een kleur zou geven.

Van mijn gastmoeder Sara kreeg ik allemaal mandjes die ze nog over had, zodat ik geen nieuwe hoefde te kopen om spullen in op te bergen. De stoel in mijn kamer mocht ik zelf verven, en ik kon dezelfde verf als van mijn wanden gebruiken.

Het voelt nu echt als mijn eigen kamer, en ik ben er ontzettend blij mee!

Verder zijn we die zaterdag nog naar the Mall of America geweest. Dit is het grootste winkelcentrum van Amerika. Het had een begane grond en nog drie andere verdiepingen. Klinkt klein, maar in het midden van het winkelcentrum zat het Nickelodeon Amusement Park. Alle verdiepingen liepen als een cirkel om dit park heen. Je zou het bijna niet geloven… Maar er zaten zelfs achtbanen in het attractiepark. Het was ontzettend groot!

Daarnaast heb ik ook mijn begeleider ontmoet, die dichtbij het winkelcentrum woont. Eind augustus hebben we een “pool party” met alle exchange students die onder haar begeleiding vallen. Super leuk, want ik heb nog nooit zo’n feest gehad haha.

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Esther

Ziet er gezellig uit lotte. En volgens mij zit je bij een fijne familie.
Daar ben ik blij om.
Knufs.

Marloes teunissen

Ziet er mooi uit lot! Fijn dat je kamer nu helemaal naar je smaak is.
Haha gaaf dat je z'on feest hebt! Super cool!

Dikke kus! X!

Siepie v.d Werff

Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.Je kamer ziet er leuk uit.En geniet va je pool party. Liefs en groetjes ????????????????????

Siepie v.d Werff

Ik bedoelde geen vraag teken maar hartjes ik vast iets verkeerd.xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active