Van attractiepark tot school

Hee iedereen!


Dit is mijn laatste week voordat school begint, en de week is al bijna om...

Vorige week zaterdag zijn we naar het attractiepark Valley Fair geweest. Het was ontzettend leuk, maar toch blijven walibi (en natuurlijk Disneyland...) leuker haha. We waren gestopt bij Jim's Applebarn voordat we bij Valleyfair waren. Deze winkel staat bekend om verschillende appels die je kunt proeven, en als de grootste snoepwinkel van de VS. We wilden net weg gaan tot ik een molen zag staan en stiekem even wilde kijken. En ja hoor, het was een mega hoek met allemaal Nederlands snoep! Ik kon het natuurlijk niet allemaal laten liggen ;).

Afgelopen zondag ben ik hier voor het eerst naar de kerk geweest. Het was een hele andere kerk dan de katholieke en protestantse kerken die wij kennen, de zaal leek ook meer op een auditorium door het grote podium. De helft van de tijd werd er live muziek gespeeld, en de andere helft werd een verhaal verteld. Het was leuk om dit een keer mee te maken, maar het verhaal was af en toe een beetje verwarrend. Dat komt waarschijnlijk omdat ik aan het einde van kerk thema een keer mee ging, waardoor ik het hele begin (alle andere diensten) gemist heb.

Na de kerk zijn we meteen door gegaan naar het winkelcentrum van Mankato waar we de laatste schoolspullen kochten.

Maandag was de leukste dag van de hele week, want ik ging golfen met mijn vriendin Brooke! Ik heb de hele zomer niet gegolfd en het ging nog aardig goed. Jammer genoeg zit ze niet op dezelfde school, dus zal ik haar niet zoveel zien...

Verder ben ik woensdag voor het eerst op school geweest voor een introductie van nieuwe studenten. Ja, de kluisjes zijn echt zo groot op school. Soms zie je twee kluisjes op elkaar, op deze school is het één lange. Ik heb een paar seniors ontmoet, en ze waren super aardig! Ze hebben me voorgesteld aan docenten die ik heb, en ze lieten me de rest van de school zien.

Helaas zag ik dat er geen digital art maar drawing and painting op mijn rooster stond. Ik kon dit wel veranderen, maar dan moest ik creative writing uit mijn rooster halen. Dus heb ik ervoor gekozen om drawing and painting in te ruilen voor international food. Hier leer je over eten over de hele wereld, en dit is ook handig voor als ik besluit om naar de hogere hotelschool in Maastricht te gaan i.p.v. Codarts musical Rotterdam.


Ik ben ontzettend zenuwachtig voor maandag, maar heb er ook veel zin in!

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Tinkie

Wauw lot wat heb je alweer een boel gave dingen meegemaakt!!
Heel benieuwd hoe het is maandag.

Denk aan je beasty!

Dikke zoen!! Xxxx

Siepie v.d Werff

Fijn dat je het naar je zin hebt en dat ze zo aardig zijn.Ik weet zeker dat je het op school allemaal gaat lukken. Liefs en groetjes ????????????

Siepie v.d Werff

Ik weet nog steeds niet waarom er steeds vraag tekens staan.

Lesley

He meid, super leuk om je verhaal te lezen. Ben echt benieuwd hoe je het gaat ervaren, spannend allemaal. En ja daar horen de terechte zenuwen bij. We zullen maandag aan je denken. Dikke kus. Xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active