Ik heb het overleefd

Gisteren was dan de echte eerste schooldag, nerveus? Heel erg... Maar de titel zegt het al, ik leef nog ;)

Het begon allemaal met de busrit, het duurde een half uur omdat we vaak moesten stoppen bij andere huizen. Toen we bij school aankwamen was ik alweer vergeten waar mijn kluisje was (handig Lotte). Gelukkig werd ik geholpen door een meisje van de introductiedag! Daarna ben ik meteen naar haar vriendengroepje gegaan voordat de lessen begonnen.

Eigenlijk hadden we niet veel gedaan, iedere les had een lange introductie en verder werd er in elke klas gewoon weer gevraagd hoe je mijn naam kon uitspreken haha.

In de lunchpauze heb ik met hetzelfde groepje vriendinnen ergens in New Ulm gegeten, en daarna had ik samen met hen koor.

Vandaag was dan mijn tweede dag, en het ging allemaal een stuk beter! Ik kon in ieder geval mijn kluis vinden en docenten zeiden geen Lottie meer. In de pauze ben ik met één van de meiden (Mattea) mee naar huis geweest om daar te lunchen. En ja ik neem gewoon lekker brood mee naar school :)

Het plan was om als herfst sport te cheerleaden, maar er is geen coach gevonden dus er is geen cheerleaden... Omdat ik geen andere sport wilde doen ben ik maar weer begonnen met hardlopen, om toch nog een beetje te sporten voor gymnastics begint!

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Floor

You go girl!

Melanie

Lieve Lot!

Wat ontzettend leuk om te lezen allemaal, en wat fijn dat alles goed gaat!

Geniet onwijs van alles wat je mee maakt, en maak een mooie herinnering voor latter!

liefs!

Siepie v.d Werff

Geweldig dat je het leuk hebt met vriendinnen . Het wordt vast allen maar leuker liefs en groetjes en een dikke knuffel xxxxxxxh

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active