Senior pictures en meer :)

Hee iedereen!

Ik heb al een tijdje niet geschreven… dus het werd weer tijd! :)

In de tijd dat ik op school heb gezeten, zijn er twee nieuwe exchange students bij gekomen. Uit Duitsland en Boliva. Afgelopen week ben ik uit eten geweest samen met hen, de andere exchange student uit Duitsland, en drie American friends. Het was de eerste keer dat ik buiten school echt iets met vrienden deed, en het was super leuk! We aten bij Perkins, die staan bekend om hun ontbijt. Dus hee, waarom geen pannenkoeken nemen? In Nederland is dat toch normaal als avondeten, en natuurlijk deed de rest gewoon mee met pannenkoeken eten!

Vorig weekend was het Labor weekend, en natuurlijk gingen wij naar het lake house voor een paar dagen. Daar heb ik een parade gezien voor een oogstfeest, met mijn gastzusjes op de tube gezeten en senior pictures gemaakt! Kinderen in hun senior jaar maken speciale foto’s voor hun laatste highschool jaar. Mijn gastmoeder heeft ze gemaakt, en ze zien er super professioneel uit! Ik ben er super blij mee, en dit zijn er een paar:

Deze zaterdag gingen we naar de verjaardag van een host familielid, het nichtje van mijn gastgezin werd twee! We hebben super veel leuke spelletjes gedaan, een picknick gehouden en nog veel meer leuks. De ouders van het meisje Arya (de broer van mijn gastvader en zijn vrouw) hadden zelfs een taart voor mijn verjaardag gemaakt! Ze wonen in een andere staat (Iowa), dus kunnen ze me niet zien op mijn verjaardag zelf omdat het best ver weg is. Daarom hadden ze de taart alvast voor mij gemaakt en hij was super lekker!

Vandaag heb ik met papa, Kees en Umut, en zelfs mijn opa gefacetimed! Dat was echt ontzettend leuk. :)

Verder heb ik niet zoveel gedaan, later in de dag werd ik verkouden en dat is zo gebleven… Hopelijk gaat het morgen weer beter!

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Siepie v.d Werff

Geweldige fotos je staat er heel mooi op.En zo te lezen maak je heel veel leuke dingen mee.fijn dat je het zo naar je zin hebt,en veel leuke mensen ontmoet.Heel veel liefs en groetjes van ons. Xxxxxx????????????

Siepie v.d Werff

Weer die stomme vraag tekens die komen als ik Somaliërs bij doe sorry

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active