Bijna drie maanden

Hee iedereen!

Er is weer van alles gebeurd, voornamelijk leuke dingen!

Zaterdag 17 oktober heb ik nog wat extra senior pictures gemaakt. We gingen naar Minneopa, een state park. Hier hebben ze onder anderen watervallen, en dat was natuurlijk extra leuk voor foto’s. Ik heb een mapje op mijn Facebook aangemaakt met alle foto’s van vorige en deze keer. Als je het leuk vindt om deze te bekijken weet je nu waar ze te vinden zijn :).

Afgelopen week was het maar een kort weekje op school, we waren donderdag en vrijdag vrij door een speciaal weekend. Helaas hebben ze hier geen herfstvakantie, das wel weer even anders! Helemaal aan het begin van mijn Amerika avontuur, nam mijn gastgezin me mee naar Wisconsin Dells, een plek met ontzettend veel waterparken en zomer activiteiten. We werden door het resort uitgenodigd om tijdens dit speciale weekend te komen, aangezien mijn gastouders lid zijn geworden van het bedrijf. Dit houd in dat ze punten kunnen sparen om bij alle resorts van dit bedrijf op vakantie te kunnen. Het was een koud weekend, en het waterpark was natuurlijk allang gesloten. Het binnenzwembad was nog wel open, net zoals een aantal dingen in het attractiepark.

Ook zijn we dat weekend naar een haunted corn maze geweest. Een soort spooktocht door een maisveld. Het was ontzettend leuk! Ik moet zeggen, als ik daar alleen had gelopen… was ik er misschien niet meer uit gekomen, haha. We liepen de route per ongeluk twee keer. Bijna drie keer… Tot dat één van de enge mensen (die serieus de hele tijd achter me liep, want ja ik liep natuurlijk weer achteraan) ons de weg wees.

De zondag dat we weg gingen hebben we geluncht bij Ihop, ook wel bekend als international house of pancakes. Ik nam alleen geen pancakes, je gaat naar een international pancake restaurant maar oke, ik had crĂŞpes met aardbeien! Dezelfde dag zijn we nog naar een outlet mall geweest, nooit verkeerd. ;)

Het winter seizoen begint al snel… en dat bekent dat turnen ook snel begint! Stiekem ben ik wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat het hier wat strenger is en de meiden aardig goed zijn. Ik wil niet dat ze van mij denken dat ik niet goed genoeg ben, of dat ik “anders” ben. Maar het is eigenlijk wel goed, want nu kan ik misschien wat nieuwe vriendinnen maken. En wat maakt het uit als iedereen beter is? Ik ben er gewoon om te leren en om in Nederland weer verder te kunnen turnen.

Hoe het verder met mij gaat? Eigenlijk best goed. Ik heb niet meer iedere dag het gevoel dat ik iets mis, want het komt allemaal wel weer terug aangezien ik hier donderdag al drie maanden zit! Het voelt al best lang, maar er komen nog heel wat maandjes aan. Ik mis fietsen nog steeds heel erg, en ik kan niet wachten om gewoon lekker weer met mijn zusje naar de stad te gaan! En natuurlijk rijd ik ;).

Ondertussen vergelijk ik steeds minder dingen van hier met Nederland. Het wordt steeds makkelijker om mee om te gaan! Buiten dit alles mis ik iedereen stiekem nog wel heel erg… Vooral als ik zie dat mijn vrienden en vriendinnen een verjaardag samen hebben, of gewoon lekker afspreken. Ik mis ook dingen en personen waarvan ik nooit verwacht had dat ik die zou missen, of in ieder geval niet zo veel. Als je weg bent van huis besef je pas wat je achterlaat. Dingen waar je niet zonder kan, en mensen die je niet wilt vergeten. Maar zoals ik al zei, ik ben zo weer terug en kan alle tijd met mijn vrienden dan weer inhalen! Ik dit jaar doe ik dingen waarvoor ik nooit meer een tweede kans krijg.

Liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

>Lootje<

Was weer leuk om te lezen - expert minion paradise player

mama

Jij hebt zoveel leuke dingen daar om te doen ! Je krijgt bijna de kans niet om heimwee te hebben ;-).
Helloween in Amerika is de echte Helloween..bofkont dat je bent.
Fijn dat je het leuk begint te vinden daar dan weet je waar je het voor gedaan hebt meis. En je fiets die zal je eerst af moeten stoffen...of wordt het de Mini ?
Je senior foto's zijn echt super mooi geworden, ik heb een supermodel :-) Als je terug bent gaan we lekker stoeien met de camera.
Vandaag weer in de schoolbanken, maak er n leuke week van schat.

Dikke X

Sanne ? Lotte

Aaw Lotte!! Ik kan ook niet wachten om met jou naar de stad te gaan ???? (als hartjes niet werken die tekens moeten hartjes zijn)
Xxx je sissie ?

Sanne <3 Lotte

Zie je werkt niet maar die daar wel

Siepie Vd Werff

Gezellig al die leukemia uitjes.En met het turnen gaat het ook goed,want Jij bent ook heel goed.En natuurlijk missen Wij jou ook.Maar dit is een geweldige ervaring voor je.Liefs en groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active